Skicka in Telefon

Reparera din telefon online - Så funkar det

Gör så här om du inte har möjlighet att besöka oss:
 
 

Hitta din telefonmodell på webbsidan genom att klicka på "Service & Reparation" och välj enheten du vill laga sedan den tjänst som passar, t.ex.

glasbyte. Om du är osäker på vad som är fel på din enhet så väljer du en undersökning och skickar in telefonen, vi kontaktar dig när vi felsökt din

enhet. I kommentarsfältet i kassan kan du beskriva felet du upplever med enheten.

 
 

Efter att du lagt din beställning och genomfört köpet så får du få två e-post en för orderbekräftelse.

och den andra är för fraktdokumenten (kommer ibland sent 1-2 timmar),

Skriv ut orderbekräftelsen och lägg den i paketet med din mobil och skriv ut fraktdokumenten. och klistra det över ditt mobilpaket.

Mått och vikt (MAX): Längd 34 cm, bredd 24 cm och höjd 7 cm. Vikt per kolli högst 500 g.

Om du inte kan skriva ut orderbekräftelsen och fraktbrevet räcker det med att du skriver ner följande information på ett papper och lägg till det i

paketet och visa fraktbrevet till någon Postnord-punkttjänst, de kommer att skriva ut det för dig och de skickar ditt paket till oss.

 

 

Paketera din telefon ordentligt så att den inte skadas under transporten tillsammans med informationen ovan, och skicka oss,

Tänk på att paketera din telefon väl! Vi ansvarar inte för skador som uppkommer på din telefon till följd av dåligt emballage. Du är ansvarig att

telefonen kommer ända fram till oss.

 

När vi mottagit ditt paket så kontaktar vi dig via e-post. Skulle vi upptäcka ytterligare fel på din enhet så kontaktar vi dig för godkännande innan vi

utför något ytterligare arbete.

Din reparerade enhet skickas tillbaka till dig med Posten. Du meddelas när och var ditt paket finns att hämta.

 

 

Skicka gärna med koden till skärmlåset så att vi kan testa delen vi byter ut. 

Våra vanligast ställda frågor & svar